Kizlar 10 gün önce doktorum bana rahim agzı kısalıgı oldugu için 10 gün rapor verdi ,bugün iş başı yaptım işim masa başi agır bir iş degil, sizce bir skntı olur mu, kontrolum iki hafta sonra daha erken gitmelimiyim, oturur poziyondayım çok yürümuyorum bile bir sknti olur mu?