26 haftalık olduk.. Bulunduğum şehirde 1 tane özel hastane var ( bilenler bilir Karabük Özel Medikar ) ve nasıl bi şehir se ayrıntılı ultrason yok.o yüzden yaptiramadim. Bu hfta bebeğin kalbinde ( siyah beyaz ultrasonda) sağ tarafında boşluk vs kalbi küçük gibi şeyler söylendi. Net açıklama yapılmadı. Ve yine her zamanki gibi doktorum Ankara da kendi hocası olan özel polikiligine yönlendirdi.. (bu bir kaçtır oluyor ) ilk bebeğin suyu az demişti yine aynı yere yönlendirmişti sonra ense kalınlığı var ya Ankara ya gideceksin yada 3500 tl plan test yaptır dedi ( ftalDna ) Ayrıntılı ultrason zamanı geldi yine Ankara daki doktor a yonlendirdi. Şimdi de kalpte boşluk vs var diyip yine Ankara diyor.. Artık işter istemez para tuzağı gözüyle bakar oldum.. bebeğin kalbiyle ilgili böyle sorun yaşayan var mı?Veya Karabük de olup Medikar de böyle sorunlar yaşayan var mı?