Bade41 bu dönemde karın ağrısı pek normal değil diye düşünüyorum ilk haftalarda normal rahim büyüdüğü için ağrı oluyor karında ama bu haftalarda benim hiç olmadı 34+5deyim bende ama bu haftlarda hiç yaşamadım istersen bir acile git canım baksınlar hemen aklında kalmamış olur hem