Ebiyim valla ben 1,5-2 paket içiyordum sabah uyanırdım kahvaltı,su içme falan hiçbir şey yok kendime gelene kadar 4-5 tane içerdim.Den sigara içmşyorsun yiyorsun derlerdi 😅 hızlı da içerdim.Yıllardır çok istedim bırakmayı denedim de olmadı,gebeliği öğrendiğim gün bıraktım bir daha almadım ağzıma arada yokladı da ama yok.Tabi bulantı olmadığı için de yedim de yedim 24+4 12 kilo aldım bu yüzden ama son 2 aydır kilomda artış yok bebek büyüse de.Veririm kiloyu hiç problem yok ama sigaranın vebali çok ayrı.