Dilanmutlu Merhaba anneler 🌸 38 haftalık olduk bebiş doğdu butonuda geldi ama kızımın gelme gibi bir niyeti yok 😍 Nişan gelmedi , sadece adet sancısı gibi biraz ağrılarım var bir aşırı terleme var sizce nişan ne zaman gelir ♥️ Sizlerde süreç nasıl ilerledi💙
Miniikanne Dilanmutlu onlar duzenlı degılse yalancı sancıdır canım suyun geldımı dogum basladı demek oluyo ama nısan geldıkten uc bes gun sonrada baslaya bılır sancılar nısan gelmesı hemen dogumun basladıgı anlamına gelmıyo yanı suyun gelırse ama doktora hemen gıt suyun gelmeden sancıların baslar ve duzenlı olursa hastane yakınsa 5 dk da bır kasılma oldugunda gıt hastanede degılde evde cekmeye calıs sancılarını sıcak dus al ole gıt
Meliy Dilanmutlu nisanim geldi 37 de şuan 37+5 im ama hala bir haraket yok sadece kemik ağrısı dayanılmaz şekilde ne zaman doğacak dayanamayıp gün Alacam artık 😄
2-prensesannesiii Dilanmutlu hiç bir sancım falan yoktu hatta çok enerjiktim o gün evi full temizledim squat falan yaptım sıcak suya oturdum çıkınca birde ne göreyim nisanim gelmiş 38.2 de saat 17 gibi 20 de hastaneye gittim ama bu arada hic sancım yoktu hastaneye gittiğimde 3 cm açılma olmus doğum başlamış dedi doktor ve yatış verdi kendi sancimla gece 3.45 te doğurdum ❤️
Mom789 38+3 olduk buton cikmadi ay bende gerçi doğan bebe yokki daha çıksın 😂😂 amma nazlı cikti belirtide yok
Gizcebu Mom789 bu sene arkadaş çevremde ne kadar kız varsa gelmedi hiçbiri hepsi 42.haftada sezeryan ile alındı resmen yani almasalar daha gelmiyorlardı 🤣🤣
Dilanmutlu Aycicegim doğumun habercisiymiş herkeste gelmeye bilirmiş genelde pembemsi sümüksü bir akıntı şeklinde olurmuş 🌸
Berivan_bayar65 Meliy nişan nasıl geldi merak ediyorum ilkim bilmiyorum yaşamadım yani 38 haftalıgım doguma az kaldı ama hiç bir şey yok sancım var arada bide kendini sıkıyor hareketler de azaldı ama dogumum nasıl olacak nasıl anlayacam bilmiyorum korkuyorum valla
cansuakyz Benim geçen perşembe geldi 37+5 deyken. Ama açılma olmadı makat bebek hala. Yarın kontrol de her şey belli olacak inşallah. Kırmızı açık pembe şekilde gelmişti daha gelmedi. Ertesi günüde az az su geldi ama akıntılar hala devam ediyor
gulsahdemircii cansuakyz dönmesini mi bekliyorsunuz bebeğin benimki de makat pozisyonda sezeryan yapalım diyor doktorum
Tubitarlac Birkaç gündür kasık kısmim ve vajina sızlaması yaşıyorum özellik yatarken yoktu yeni olmaya başladııı 38+3 üm ☺️
celikbebeklerr Tubitarlac bebek aşağı inmiştir benimkisi 36da dogum kanalina başını sokmustu ondan beri vajinamda bi ağrı var. 38+1im şimdi:)
Hazlannesi20 Tubitarlac bende de 2 3 gündür özel bolgemde zonklama sızlama oluyor az önce hatta çıkacak sandım özel bölgem şişti geliyor sandm 39.haftamdym bnde
Berivan_bayar65 Cns34 bendede oluyor ama doyum belirtisi herhalde bende korkuyorum suyu az az akıyor ya diyorum az aka aka suyu bitecek acaba doğru mu düşünüyorum bilmiyorum ki bende ne yapacam bilmiyorum
milena_ 2-prensesannesiii sadece nişan geldi diye mi gittiniz sancı falan olmadan? Ya ben de fark etmeyip evde dogurucam diye korkuyorum 😂
Melekmeteilk 2-prensesannesiii sıcak suya oturma doğumu hizlandiriyormis benim arkadaşımda sıcak suya oturmuş sonra doğumu olmuş
Zezz gulsahdemircii kafasi midemde ayaklari asagida oturur sekilde duruyo hic bi pozizyon değişmiyor minik ayaklari parmaklari hareketlerini genital kisimda hissediyorum… sezaryan istiyorum son durum nolur bilmem