fatmamusa-28 Kızlar bugün kontrole gittim bebeğin suyu kalmamış doktor suni sancı vericem ya da sezaryene alıcam karar ver dedi suni sancıyla denemeyi istedim yarın 6 da yatış yapılacak 1 cm açıklık var dua edin bana 🤲🏻
alyaninannesi2 fatmamusa-28 rabbim kolaylık versin tek avazda doğur inş 🤲🏻 Yarına kadar yürü bol bol sıcak duş al inş yarına kadar 3 5 cm daha açılman olur 🤲🏻
Omerhatice fatmamusa-28 sağlıkla kavuşalım inşallah yavrjlarimiza benimde 2 buçuk cm acikligim var az evvel geldim doktordan.. cumaya kadar beklcez kendi gelir belki gelmezse cuma sabah yatisini yaparız dedi bende suni yardımı alicam inşallah oglumfada suni yardımı almıştım inşallah buda öyle kolay hızlı ilerler 🙏🤲