Kader477
32+1 haftalik hamileyim hala göbeğim çıkmadı minnacik bi sertlik var onu da ben farkediyorum sadece.. bebeğim de sağlıklı cok şükür hatta 2 hafta önde gidiyor gelişimi. Takıntı yapacak bisey yok bünye meselesi 🤷♀️
Göbek çıkmamasına aksine mutlu oluyorum çünkü eğilip kalkıyorum kendi işimi rahat yapıyorum ayakkabısını çorabını giyemeyen hamileler var öyle olmaktansa bu daha iyi