Dilaam ben oğlumda 3 cm açıklıkla gittim nstde sancim 100 du ve ben sadece uyuşma hissediyordum
Doktor acı esigin çok yüksek çok rahat bi doğum olucak demişti canim öylede oldu hamd olsun
Simdi kızımı bekliyorum cumaya kadar beklivez gelmezse cuma yatisini yaparız dedi gene suni yardımıyla.. 2 buçuk cm acikligim var ağrılarında var ama düzenli değil bakalım hayırlısıyla kavuşalım inşallah