Selinimuu bende her şey iyi giderse normal denemek istiyorum, daha çatıma bakılmadı ama tek korkum bu her seferinde aşırı kg alıyor ve ben çok minyonum fazla olursa kaldıramam olabildiğince küçükken çıkarmak istiyordum gelmiyor :d annemler teyzemler maks 3 doğurmustur bizimki şimdiden 3500lerde