2prensesannesi1 Anne12345 Hellobaby2 maşaallah ne tüketiyorsunuz benim ne yesemde bebek kilo almıyor ya ilk çocuğumda öyleydi 38+4 te Doğum yaptım 2500 dü ikinciyle hamileyim kilosu düşük olmasın istiyorum
Omerhatice Anne12345 az evvel geldim kontrolden bize göre 37 kızıma göre 38+ da yiz 3.200 kg nasipse cumaya kadar bekliyoruz cimcimeyi🥰
Anne12345 2prensesannesi1 normal yemek yiyorum birde günde 2 defa muz tüketiyorum süt falan böyle yani başka yaptığım birşey yok
Yasemnnnnn 2prensesannesi1 anne ve babanın doğum kilosuda etkiliymiş genetik olabiliyormuş ama tabi birazda beslenmeye bağlı yumurta ceviz badem muz kaşar peyniri baya etkili oluyor yediğim hafta 200 300 gram almış oluyor yemediğim hafta 100 gram almış oluyor
Hellobaby2 2prensesannesi1 canım biraz genetik de olabiliyor. Ama düzenli beslendim bende hep. Birde hergün mutlaka ceviz muz 👍🏼
Hellobaby2 2prensesannesi1 Aslında bende çok zayıftım 52yle hamile kaldım. Şuan 72yim 😀 iştahım çok arttı çok yedim bu süreçte 🙈
2prensesannesi1 Hellobaby2 maşallah sizde almışsınız ben 65 olsam yeterli olur :) boyum uzun 55 kilo çok az kalıyor tahta gibi görünüyorum 🤣😂😅
Gulsumm32 Mdnyldz normal mi oldu sezeryan mı bende 37.haftadayim 3 200 gram doktor biraz tombik bebek dedi sezeryan olabilir dedi