ogretmen_anneee kullanıp kullanmayacağınızdan emin değilseniz almayın bastonu, sonradan alırsınız boşuna eve kalabalık etmeyin, zaten onu kullanabilmek için baya büyümesi lazım 🤗 puseti de tek başına kullanmak zor oluyor, çok ağırlar zaten bi de içinde bebek olunca hiç kalkmaz yerinden. Ama arabanız varsa o ayrı 🤗