bbbusrra-1 canim gıdaları açık koyuyorsan dolaba kokar. Gebe olmadan önce de kokardı bana o sebepten her şeyi ağzı kapalı koyma takıntım var. Ya da iyice strec filmle kaplarim. Silikon kapaklı cam siseseye bile koysam suyu o silikon kapağın kokusunu alırım. Belki sende ki de böyle bir şeydir. Özellikle buzdolabi deyince belirtmek istedim.