Ceyceyc Merhaba arkadaşlar. Bebeğimi doğurucam 1. Sezaryandı buda sezaryan olucak. Doktorum 38+5 te almayı düşünüyor. Ben 39+3 istiyorum o tarih benim için özel yani. Kıssadan hisse arada 5 gün fark var. Doktoru dinleyip dogursammi istedigim tarihimi beklesem. Şahsi düsuncem benim istedigim haftda cok gec bir hafta degil sonucta 40 degil 41 degil . Risk diyorlarda benim gebelim cok sukur risksiz normal gidiyor. Siz olsaniz napardiniz🤦🏼♀️
DamlaNur29 Ceyceyc 39+1 de sezeryan ile aldı doktorum planlı bi akrabam 39+2 de biride 39+5 de aldı yani olabilir neden olmasın bende ikinciye hamileyim 39+3 istiyorum ayın 14ü oğlumda 14 doğumlu eylül buda ocak olcak doktor tamam der büyük ihtimal
Zumrut1996 Ceyceyc benim ilk sezeryanim 42+2 oldu normali bekledik almadılar şimdi 33+4 haftalık hsmileyim temmuzun 30na dediler erken istiyorum temmuzun 17sne düşünüyorum yaparmi yapmasa 30 temmuz yapicam oglumn dogumgununde
Ceyceyc Btl_sahram25 Tamam sen bilirsin olur diyor ama ansizin birsey olursa ben hastenede olmassam gece suyun gelir gibilerinden şeyler söyluyor
Ceyceyc DamlaNur29 Banada olabilir gibi geliyor çok şükür bugünlere geldik. 5 gün daha dursa birsey olmaz ama doktor riske atmaya gerek yok diyince insan pskolojikman panik oluyor. Herşey güzel gidiyor artık erken gelirse sancı su vs mecbur gidicez zaten🤦🏼♀️
DamlaNur29 Ceyceyc neyi riske atıcakmıs anlamadım gerçi her doktorun bakış acısı farklı bizimki ben kendim 39dan evvel almıyorum demişti ciğer gelişimi için
Ceyceyc Zumrut1996 38 den önce almıyorlarmış. Doktorumun demesine göre 38+3 te gelisimi tamamlaniyormus. Çevremdeki çogu kisi 38+5 te oldu sezaryanı. Erken almazlar sanırım
Ceyceyc DamlaNur29 Evet bilimsel olarak sezaryan için bebeğin tam olarak gelişiminin tamamlanmis olmasi 39+0 Hafta yazıyor internette her sayfada hayırlısı bakalım bu doktorlar neden acele ettiriyor anlamadim gitti..