Hanımlar. Geçen sene bu zamanlarda bi düşüğüm oldu. Gece aniden bütün karın bölgemde sancı ile uyandım. Ama ilk gebeliğim olduğu için tecrübesizdim ve kontrole 2 hafta vardı o yüzden doktora gitmedim. Kontorole gittiğimde 2 hafta önce yani 6 haftalikken kalbinin durduğunu öğrendim.
Şuan da 15 haftalık gebeyim. Bu gece yine tüm karın bölgemde sancı ile uyandim. Cok korkuyorum bebeğim ölmüş müdür diye 😣 sabaha kqdar dualar ettim sabahı zor ettim. sabah uyanır uyanmaz bulduğum en erken randevuyu aldım. Yarına buldum özel bi doktora. Sizce normal midir 15 haftalikken ani sancılar oluyor muydu sizlerde de? İçimi rahatlatın nolursunuz 😞