masalinannesi12 Merve_Soylu ilk gebeliğimde 42 haftaya girmiştim hiç belirti yoktu suni ile başlattılar doğumu normal yani 😊
Minikmucizem24 39+4 teyiz ne sancı ne bişey üstelik bebeğim daha kanala bile girmedi bugün kontrolüm var büyük ihtimal sezeryan günü vericek doktorumuz