2 haziranda adetim leke seklinde basladi 10 gun gecmisti zten asilama tedavisi icin 6 haziranda gonalf basladim aspirinle beraber 2 doz kullandim birden kanamam artti doktora gttm ara olabilir dedi devam ilaca dedi 5. gun dozumu tamamladim gittim sira beklerken bianda yogun kanama agri mide bulantisi oldu, igne doz yetersiz devam 3 gun daha dedi o gun agri kanama hic durmadi 2 gun sonra azalmayinca kontrolw gttm 18 mm olmua gece catlama ignesi yap dedi rahim 8 mm iyi dedi tedavi icin ama kanamam.hala devam ediyor yarin asilama yapilcak boyle olan varmi kanamayla nasil olacak ☹