mminikmmucizemm Kızlar 35+4teyim suyum üst sınırda çıktı perinatolojiye yönlendirdiler internette yazanlara takılmak istemiyorum ama korktum ne yalan söyleyeyim başına gelen var mı nasıl bi yol izlediniz bi sorun yaşadınız mı
eylusko mminikmmucizemm 26 haftadayim benim de fazla bende korkuyorum 😭internettekileri düşünmek bile istemiyorum. çok mu şekerli hamur işi yada pilav makarna yiyorsunuz? şekeriniz var mi ?
Esraali mminikmmucizemm 27 hafyalıgıx benimde üst sınırda internettwn bakınca erken doğum falan yazıyor korkuyrm dr bir sey demedi ama yine de tedirginim karnım cok büyük ve cok zorlanıyorum daha doğumuma cok var 😔
Nurtas04 mminikmmucizemm benimde öyleydi tekrar perşnatolojşye yönlendirildim çok şükğr bebeğimiz bir problem yoktu , şekerimde çıkmadı. Tamamen bünyeyle alakalı denildi. Çarşamba günü sezeryan oluyorum 38+0da olacağım. Dr çok bekletmek istemedi
Cicekanne Bence hiç korkmayın benimde öyleydi ilk aylardan beri doktor hep korkuttu ama son ayıma geldim 37 haftalığım keşke artık gelse diye dua ediyrlum🥰
mminikmmucizemm Nurtas04 çok rahatladım şuan tüp bebekle hamileyim zaten doktor Doğum şeklini benim tercihime bıraktı artık kesinlikle sezaryen istiyorum bebek 3000 gram 37+2 ile uyumlu çıktı
Esraali mminikmmucizemm peki sonuç ne yeni mi yattınız bende seker yüklemsi yaptırdım sonuc normal cıktı
mminikmmucizemm Esraali şeker yüklemesi haftasında yaptırmıştım bişey çıkmadı şuan yatışım yapılacak gizli şekerden şüpheleniyorlar
Sarew mminikmmucizemm sonradan da çıkıyor şeker herkeste farklı bi durum erken çıkanda oluyo geç çıkan da