Umutluanne1 ben zamanında hastalıktan acile gidip iğne vuracaklarını anlayınca kaçmış bir insanım:)) o derece korkardım:)) ama amaç evlat olunca kendime hayret ettiğim bir cesaret geldi ve tüp bebek sürecinde tüm iğnelerimi kendim yaptım (3. Denemede oldu şülürler olsun)Ganol f yakmıyor, hiç meraklanmayın. Göbek deliğinizden dört parmak ileri yapmanız önemli ve göbeğinizin üst kısmı olmadan hilal şeklinde düşünün. Alt taraflar daha az acır, aklınızda olsun. Göbekteki yağlar da ilk defa işe yaramıştı:)) yağ kısmına yaptığınız için hiç acımıyor. Ben şimdi 38. Haftadayım🧿Umarım siz de bir an evvel güzel haberlerinizi alırsınız🙏🏼Dua ettim size, nasıl bir şey olduğunu çok iyi anlıyorum…sevgiler🧡