Beyzactktky0698 Kızlar Günaydın :)) bir soru soracaktım size gece nefes alamayarak uyanıyorum ve midem aşırı yanıyor süt içiyorum salatalık yiyorum fayda etmiyor uykularım zehir oluyor
BusraUras Beyzactktky0698 bende birde ağlama oluyor. Ağlayarak uyanıyorum. Her gece değil ama ara ara. Bebişiniz biraz yukarıdadır. Göğüs kafesinize ve midenize baskı yapıyorsa ondan oluyordur.
Sakinem212 Beyzactktky0698 mide şurubu için Yatmadan 2.saat önce yemek yemiş olsun az az yiyin ben ilk gebelüimde çok çektim doğrurduğum güne kadar midem yanıyordu yastığınızı yükseltin .