Mortaleks1 Kızlar batım 19.. bugün test yapasım var şuan okuldayım dersim bitince test alıp evde yapacağım. Birlikte yapalım mı ? Ya da yapan var mu sonuç ne çıktı. 4 gün var çok erken değildir herhalde 😅
Myworld34 Mortaleks1 inan erken belirtin yoksa hiç yapma ve çıkmaz zaten bazılarında çıkıyor ama çıkmazsa umutsuzluğa kapılırsn
Babykuzucuk Mortaleks1 benimde 19 u ama hiç belirti yok herkes göğüs hasaasiyeti yszmıs ama oda yok 😅 sanırım ben yine elendim
Alparslanvealmilam Mortaleks1 https://imgyukle.com/i/O0xRnv yapabildim mi bilemiyorum ilk defa aticam 😍
Mortaleks1 Babykuzucuk baya erken yapmışsınız ama yine de umudunuzu kaybetmeyin hayırlısı.. bekin de göğüs yok da beyaz akıntım var fazla ve bel ağrım var
Gul2808 Babykuzucuk bnm bat 11 Di 4 kala yaptım ikinci çizgi silik şekilde çıktı kan testiyle de doğuraladık hamileyim ama hiç bir belirtim yok normal devam ediyorum 🤣 Evde test vardı öylesine yapmıştım bu şekilde çıkmıştı https://imgyukle.com/i/O0rZNI Mortaleks1
mrsflowers Mortaleks1 canım ben 5 gün kala görmüştüm silik bir çizgiyi hemde normal 5 liralık gebelik testiydi
Mortaleks1 Alparslanvealmilam Babykuzucuk Gul2808 mrsflowers kızlar test yaptım. 4 gün var daha ama yok herhalde belli olsun diye renkleri ile oynadım birşeyler belli belirsiz var ama yok da gibi 😂😂
Alparslanvealmilam İlk hemen belirdi bu şekilde daha sonra biraz daha belli oldu 😍 tahminimce yumurtlama tarihin 2 veya 3 hazırandi ovulasyon testi kullanmadım
Mortaleks1 Babykuzucuk yap yap hadi, birimiz bari sevinir belki 🥰 ben adeti bekleyeceğim ümitlendirmek istemiyorum kendimi ama yap sen de birlikte bekleyelim ❤️