Günaydın canım anneler 💜 cuma günü çatı muayenesi oldum, doktorum çatımın altta olduğunu ve bunun normal doğumu zorlayacağını söyledi. Bebeğin normalde geleceği yoldan farklı olarak manevra yapması gerekiyormuş. Ben normal doğumu çok istediğim için doktorum normali deneyebiliriz, ama sancı süren uzayabilir eğer bebeğin hayatı riske girerse acil sezeryana alırım seni dedi. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum şuan 38+5 deyim perşembe yine muayenem var ve şuanlık hiç sancım yok doğacak gibi durmuyor 😄 O kadar bekleyip saatlerce şiddetli sancı çekip sonradan da sezeryana alınmaktan da korkuyorum, acaba bu gidişimde direk sezeryan için gün mü alsam yoksa normali denesem mi? Böyle bir durumla karşılaşan aranızda?