Alpjjdjdjj annem Zamanında tek bir ilaç bile kullanmadan doğurmuş beni ana ben bebekken çok fazla hastalanıp havale geçirmişim. Ben de alfamet kullanıyorum bana da dediler bebeğin kilo almaz kullanma vs ama 16-10 tansiyonla erken doğurmak çok daha riskliydi. Tabiki doktorumu dinledim şu anda gelmesi için gün sayıyoruz çok şükür.