Çok geçmiş olsun benim yaklaşık 1-1,5 ayım var. Bence doktorun eli de kişinin bünyesi de önemli her işlemde kişiden kişiye farlılık olabilir. Merak etmeyin bir kaç güne hiç bir şeyiniz kalmaz iyileşmeye odaklanın kendinizi fazla dinlemeyin. Olağanüstü bir şeyler olursa da doktorunuzla iletişime geçin izin verdiği kadar ağrı kesici alın. Acil şifalar dilerim.