Merakligiller Arkadaslar istanbulda kadin dogum doktoru onerebilcek olan var mi , gittigimde ruhsuz davranmicak , halimi hatrimi soran canayakin davranan yani duygusal ilgli bir doktor ariyorum😁
teachervera Merakligiller Benim doktorum. Koridorda gördüğü an öpücüklere başlıyor 😀😀😀çok candan sanki ailemden biri. Her şeyi rahatlıkla konuşuyorum maddi olarak da çok düşünür tahlil isterken ilk ücretine bakıyor canım doktorum.
MiniMiniKus Gaziosmanpaşa Belde tıp merkezinde Nurdan hanım var Gecenin kaçı olursa olsun gidebilirsin ve şey oldu mu arayabilirsin Ciddi anlamda çok ilgili
Merakligiller teachervera bnm gttiklerm o kadar soguklar ki allahim bulmam lazm artk guzel bir doktor ben cok duygusalim onlar da asiri ruhsuz ben konusmasam konusmazlar ikisi de boyle denk geldi
HumamMuamma13 teachervera maşallah ilk hamileligim hiç böyle iyi doktorla karşılaşmadım bursadayım ben ilk hamileligim hep Bi stres korku ümitsizlik ile geçiyor ilgisiz vicdansız soğuk niye bana geldin gibi tavırlı doktorları göre göre tamamen artık Rabbıme teslim oldum ona güveniyorum o kimseyi darda bırakmaz… özelde aynı devlette.. merhamet insanın içinde olan bişey meslek vermez.. bu sene hastanelerden nefret ettim. 35. Haftam ilk gebeliğim Bi daha hastaneye gitmeyi düşünmüyorum taki sancım gelsin doğum yapayım.. hevesim kalmadı gidipte ultrasondan bebeğimi izlemeye
teachervera HumamMuamma13 Şeker yüklemesi yapılacaktı yengem geldi benimle aynı hastanede 10 yıldır başka doktora gidiyor o. Benim doktorum geldi birlikte kahvaltı yaptık öper sarılır saçlarımı okşar. Yengem şok oldu 😀diyo ben böyle doktor görmedim oda diyo hamile kalsam senin doktor kesinlikle. Her şeyimi bilir a dan z ye unutmaz ultrasonda bebeğime bakarken bile sanki dersin anneannesi öyle güzel sevgi sözcükleri ile bakıyor. Randevu zamanıma kadar özlüyorum doktorumu
Merakligiller HumamMuamma13 kiyamam HumamMuamma13 kiyamam ya bnde ikinci ayima girmedim daha yedi haftalik ama valla suratsiz doktor gormekten skldim resmen zorla is yapiyorlar gbi ozelikisi de devlete gidicem sakura hastasini cok onerdiler bi ona bakicam ,kafam o kadar karisik ki anltamam
GunesMom Merakligiller reyap hastanesi Neredia hanıma gidiyorum ben canım çok memnunum tavsiye ederim 🌸
HumamMuamma13 HumamMuamma13 Bursa’da önerdiğiniz bir doktor var mı Devlet Hastanesinde şehir Hastanesi’nde