Hahahh12 Günaydın hanımlar . 24+6 haftalık hamileyim . 2 gündür psikolojik olarak hamile değilmişim gibi geliyor 😒😖🥴
Elifinannesi33 Hahahh12 2. Tirimester dönemi en rahat dönem en güzeli bende 20+4 teyim hareket bile çok yok hiç hamile gibi değilim göbek vs de olmayınca pek hareketlerime bazen dikkat bile edemiyorum hamile olduğumu unutup😅
Hahahh12 Burcu4135 ay korkmaya başladım ama 2 gündür hareketleri de hissediyorum ama bi tuhaflık var gibime gelıyor
cidolila 23 haftalık hamileyim bugüne kadar hiç hissetmedim hamileligimi sorunsuz geçiyor şükür 🙏 kaburga agrım oluyordu ara ara o kadar şükür oda geçti