Anneoluorum yenidoğan bebeği 2 gün sonra doktor kontrolüne götğrmek gerekli doktora götürün ama doymuyor olabilir. Benim sütüm çok fazlaydı emerken de 20 dakika emiyordu ve uyuyordu bebeğim doktora götürdük kontrole sarılık olduğunu söyledi hemde sınırda bebek doymamış dedi. Sağlık ocağındaki eveye söyledim bana bir göğsümü emzirdiğimde hemen diğerini verme aynı göğsü ver iyice söndürsün ki geriden gelen yağlı sütü içsin dedi şimdi öyle yapıyorum çarşamba kontrol var bakalım ne olacak.