Patisever iremk00 ben de 18 haftalığım böyle bişey kıpırdıyor gibi ama çok net değil karnımı izlediğimde görebiliyorum ama o da yemekten sonraları uzanınca 😅
Aysen9595 Hanifearin benimde 2 ci gebeliğim 18 e giriyorum bugün ama hissetmiyorum malesef 16 da gitmiştim doktor 3 4 hafta sonra hissedersin dedi
Patisever Hanifearin bence normal bu konu da panik olacak bişey yok 20. Haftadan sonra zaten duyarsın 🙏🏻🥰 kalbini ferah tut