Bizim ev sahibi olma hikayemiz şöyle olmuştu; biz nişanlıylen kiralık ev bakıyorduk, birden aklımıza kredi çekip ev alıp kendi evimize geçme fikri geldi. İkimiz de çalışıyorduk ve kira ödemektense biraz borç altına girip kredi ödemek daha mantıklı geldi. Tabi o zaman 2019 yılıydı ev fiyatları bu kadar yüksek değildi. Fakat bir sorun vardı hiç peşinatımız yoktu. Benim rızamla, ailesinin bana düğünde takmayı vaadettiği altın miktarı (yaklaşık 50 bin tl) kadar nakit verdiler. Bizde onu peşinata verdik. Tabi ben düğünde altınsız kaldım. Çok laf eden oldu ama umrumda olmadı. 2 yılllık evliyiz . Nişanlılığımızdan beri kredi ödüyoruz, bitmesine 3 yıl kaldı. Çok zor günler atlattık, hem düğün masrafı hem kredi olunca çok eksik eşyayla evlendik, yeri geldi dışarda bir yemek bile yiyemedik borç ödemekten. Ama hep şükrettik. Şimdi o gün bu kararımızı saçma bulup, acele etmeseydiniz, altınını aldırsaydın, gezip tozsaydınız, yok evinde neden şuyun eksik evlendin diyenler şimdi ev fiyatları 3 e katlanınca evsiz kaldılar. İyi ki ev almışsınız zamanında diyorlar. Aldığımız en iyi karardı.Bazen eşimle oturup kendimizle gurur duyuyoruz.