GzdeelikAkbacak Ozlemm123 Çok geçmiş olsun canım bende 2 aylık bebeğimi kaybetmiştim kürtaj olmuştum o duyguyu anlarım ama hiç üzülme bir daha olur canım 😒
pamuksekerinannesi Ozlemm123 Allah sabır versin cnm😞 Rabbim hayırlı vakitte sağlıkla tekrar olur kucağına almayı da nasip eder İnşallah😞
isranuroz ALLAH sabır versin geçmiş olsun hayatta bir kapı kapanır bir kapı açılır, rabbim yar ve yardımcın olsun inşallah 😔
tubatayfun Ozlemm123 allah sabir versin seni cok iyi anliyorum ama allahin izniyle yine hamile kalirsin insallah
Zeynebinannesi Allah yardimcin olsun canim kesinlikle umudunu kaybetme Rabbim tekrar anne olmayi sagsalim kucagina almayi nasip etsin hersey bi imtihan
m-u-n-e-v-v-e-r Rabbim sabır versin çok üzüldüm ☹ Moralini bozma desekte elinde değil anlıyorum dua etmekten başka bişey gelmez elden Rabbim tez zamanda tekrar tatdırsın sana bu duyguyu..