Fatnur38 Kızlar ovülasyon zamanından sonraki 14 günlük sürecte ne gibi gebelik belirtisi yasadınız hiç belirti olmadan gebe oldugunu ögrenen varmı
Zeysezer Fatnur38 ben yumurtlamadan 14 gün sonra öğrendim adet olcakmış gibi ama her an sökülecekmiş gibi sancı bel ağrısı yaşadım öğrenmeden bir gün öncesinde. O güne kadar da tek taraflı kasık ağrım vardı
Ilkayy Fatnur38 afetten 2 gün önce canım hiç birşey istemedi. Adet olcak gibi göğüslerim şişti kaşıklarım ağırdı dedim bu ayda olmadı akşama kadar adet olmayınca test taptım akşam 5 te silik çıktı hemen gidip erken gebelik testi aldım kopkıyuydu 🤲☺️
Fatnur38 Zeysezer anladm canm benmde suan ara ara nadir agrılar giriyor sol tarafıma da tabi cok erken ondan degildir Diyorm
Ilkayy Fatnur38 evet adet belirtisi gibi canım allahım sanada nasip etsin inşallah kaç aydır kullanıyorsun ovulosyon testini
Fatnur38 Ilkayy ilk denemem canm daha cok umutluyum bu ay aslında ama genede bir korku var ya olmadıysa diye