24undebiranne Rabiacaliskannn evet 51 yazan sancilar. en yuksek 100 e kadar cikiyor onu takip edin yukselirse sanci var demek 👍
Omerhatice Rabiacaliskannn 51 yazan sanci oluyor az var ama doktorlar sanci var demek için 60 üstünü bekliyorlar bende şu an nstdeyim bakalım bizim nasıl olucak .. benim kendi ağrılarım var ama geven hafta nstdr bisey çıkmamıştı 🤗
Tlycngz Kac haftalikken nst ye bağlıyor doktorlar 33. Haftada kontrolüm var nst ye bağlarlar mi acaba