S-y-i bana ilk 15.Haftada GYNO FERRO SANOL00MG/05 MG/25 MCG KAPSUL30 KAPSUL) yazıldı, bu da öyle içtikten sonra 10-15dk ağzımda pas tadı vardi sanki. Tüm kutuyu kullandım. Sonra doktorum değişti. Yeni doktor da 21. Haftada gynoferon depo 80/0.35mg yazdı. 1 kutu bitirdim, tekrar yazdı ikinci kutuyu içiyorum şuan. Bu demir ve folik asit içeren bir hap. Icerken ağızımda hiç bekletmiyorum, şuana dek rahatsız olmadım kapsuldeki gibi. 29+5deyim suan