nilay0735 Merhabalar anne adayları 12 haftalık hamileyim sabah 5 te kalkıyorum 8 e kadar gaz ağrısı yaşıyorum bu tarz problemi olan ve önerisi olan var mı ?
gozdekrks nilay0735 benimde öyle malesef aynı 10. Hafta çok zorlanıyorum. Yediklerine dikkat edip sabah kayısı vs yemeye çalış bağırsak çalıştırıcı kuru incir vs yani doktora bile söyledim am ona birsey yapamam yediklerine dikkat etmelisin dedi. Gaz yapan şeylerden uzak dur dedi.
nevamm1 nilay0735 canım icebilirsen kefir iç ben çok zorlanıyordum içerken ama çok iyi geliyor İnanki meyveli olanın içimi daha kolay oluyor bir dene istersen faydasını görürsün ben kivraniyordum ağrıdan resmen
rumeysa_0410 Bende 20. Haftamdaydım aynı sorun bende de var doktorum diyet yapmamı söyledi yediğiniz şeyleri kontrol edin hangisinde daha çok gazınız olursa yemeyi bırakın bende meyve yediğimde çok oluyordu yemeği kestim çok rahatladım tavsiye ederim