Neseli5 Günaydın kızlar, 36 haftaya girdik çok şükür 🤲 2 gündür karın içi ağrısı yaşıyorum hep soluma yatarım ağrıdan uzanamıyorum bile bazen, göbek deliği ve karın içi ağrısı, sizlerinde böyle oluyor mu yaşayan var mı sormak istedim 🔊😊
Kaderimm Neseli5 🙋🙋 ben ben aynı durumdayım bide kızım çok haraketli ağrıya birde acı ekleniyor vücut kendini yavaştan doğuma hazırlıyor cnm
Gizem93- Neseli5 Benim de böyle oluyor canım sanki etimi çekiyor birisi içten içten bi acı bazen dayanamayacak gibi oluyorum ama oğluşum için dayanmak zorundayım zorundayız 🥰 Allah sabrını veriyor işte
Neseli5 Kaderimm maşallah benimkide hareketli, karnımda iyice incelmiş ebe söyledi, ondan mı acaba dedim, göbeğimi hep kremli tutuyorum yoksa daha çok geriniyor, aayy az mı kaldı diyorsun 😃😍🌺
Neseli5 Gizem93- aynen öyle gerçekten, olumsuz bir durum olmasında son Zamanlardayız zaten, ağırlaşmak buymuş demek 😊
Gizem93- Neseli5 Çok şükür yine de bi hantallığı yok her işimi kendim hallediyorum Allahtan totoyu devirip yatan hamişlerden olmayalım 😂
Neseli5 Gizem93- sağlık açısından olanlar napsınlar dinlenme veriyor doktor, açıkçası bende çok iş yapmam son zamanların tadını çıkarmaya çalışıyorum iş bir şekilde oluyor
Gizem93- Neseli5 Onlara bir lafım yok ki tercih meselesi isteyen yatıp dinlenebilir isteyen son anına kadar kendini yorabilir. Ben zaten yatıp oturmayı seven biri değilim bi süre sonra da sıkılırım bişeylerle uğraşmam gerekir yoksa vakit nasıl geçecek