Burcutoklu Bebeğimin kafasının 4 hafta geriden gelerek gelişememesi nedeniyle bugün 9.00 da sezeryan olacağım. Ne olacak ne bitecek bilmiyorum. Ne hissettiğimi bile bilmiyorum. Yavrularımızı sağlıkla kucağımıza alırız inşallah lütfen dua edermisiniz
Faynur Rabbim sağlıkla evladını hepimizin evlatlarını kucağına almayı kavuşturmayı nasip etsin🙏🏼İçini ferah tut canım Allah’ın izniyle sağ sağlim kavuşacaksın evladına