Günaydın canım anneler. 36+1 haftalık olduk 🙏🏻 Perşembe günü lekelenmem oldu pembe kahverengi arası. Doktora gittik ve açıklık olmadığını nst de sancının çıkmadığını ve bebeğimin sağlıklı olduğunu söyledi. Son haftalarda olabiliyor böyle dedi suyun ya da sancın olursa gel dedi. Perşembeden sonra lekelenmem durdu ancak bu gece yine başladı. Sümüksü ve yine kahve pembe ve kırmızı arası akıntım oluyor. Nişan gelmesi denilen olay bir kere mi oluyor yoksa böyle günlerce lekelenme tarzında devam ediyor mu 🤦🏼♀️