Glbnpk Aa ama burda yöneticiler başlık açtılar iyi geliyor diye herkes de kullanıyormuş. Bende araştırmadım o yüzden .
Şimdi baktım da besin olarak içilip yenmesi yasakmış. Yağ olarak sürmekte bir sakınca yokmuş. Yine doktoruma danışırım ona göre devam ederim