Ve aleyküm selam🌸 Biz istiyoruz ama nasipte ne varsa o oluyor. Şöyle düşünün “ ne yaşarsam yaşayayım, bu işin sonun da evladıma kavuşacağım” 😍 Herşey biraz daha kolay oluyor böylece. Yanınıza kahve alın. Benim kas tutulmam olmuştu. İnşallah sizin olmaz ama olursa diye söylüyorum sıcak su torbası öneririm. Bayağı rahatlatıyor. Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin♥️ Dualarımız sizinle🌹