Aksam yemeğinde biraz kasılmalarim oldu hastaneye gittik, sancı cikti 2 cm açılma var doktor normal istiyorsan eve gondericem, sezeryan düşünüyorsan yarin sabah alabilirim dedi. Eşimin sabirsizligi ve heyecanıyla sezeryani kabul ettim😅 karmasik duygular içindeyim korku,heyecan,endişe… hepsi bir arada😑 sezeryan ve sonrası için tavsiyesi olanlar yazsin🤗