Rusnam https://resimyukle.io/r/yV2IiRVnSW Arkadaşlar selam ovulasyon testi yaptım şimdi hamilelikten şüpheleniyorum sizce hamilelik var mu ilk silik çıktı 8 dk geçtikten sonra böyle koyulasti https://resimyukle.io/r/yV2IiRVnSW
Aysnctl Rusnam bende ovu testi ile ögrenmistim hamileligimo ama daha koyu olmasi lazim.sanirim ayni yumurtlamadaki gibi.. benimki daha koyuydu.
Deletedmom23234 Rusnam Bence sabah hemen eczaneye gidin ilk idrarinizla gebelik testi yapın. İnşallah hamilesinizdir😻😘
[silindi] Rusnam bende ov. Testi ile öğrendim hoş inanmamıştım🤣 ama benim T çizgisi kirmiziliktan patliyordu burda biraz silik sanki bide 8 dk sonra diyorsunuz anında çıkmıştı benimkisi. İnşallah dilerim Allah’tan gebesinizdr🐈🦋🐣
YoncaD Rusnam bende ovulasyon testiyle öğrenmiştim hamile olduğumu… Yumurtlama dönemi degilse adetin geçtiyse bence doğru sonuç veriyor bende inanmamıştım ama doğru çıktı 😅😊😊
Aysnctl Rusnam aynen en iyisi gebelik testi. Insallah hamilesindir Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🥰🌸
Rusnam [silindi] ilk silik çıktı ama goguslerde hassiyet ve çok sık idrara cikjyorhm heleki geceleri insaah hamileyimdir 🤗
Zeysezer Rusnam bende böyle öğrendim. Daha koyu olması gerek ama koyulaşıyor gibi birkaç gün bekle öyle tekrarla ya da direk kan ver :)
Fv3 Rusnam canım çünkü yaptığın test ovulasyon testi. Ovulasyon testi kıpkırmızı değilse hamilelik belirtisi olmuyor malesef ben de daha önce çok yanıldım. İnşallah en kısa zamanda gebe kalabilirsin kuzu