nur816 evet ben bir yılda 10 kilo verdim hatta işin garibi ben diyetisyene gitmiştim zayıflayamıyorum diye o da dahiliye doktoruna gönderdi tahliller için ve orada anlaşıldı insülin direncim olduğu dr dediki sen zaten bu şartlarda zayıflayamazsın normalde 4-5 çıkar seninki 36 çıkmış çok yüksek dedi ve hemen ilaca başladı şimdi gebe olunca bıraktım bakalım sonra ne olacak