rmeysaa12 Bu haftalarda nasılsınız? Benim karnım iyice aşağı indi. Vajinama çok baskı yapıyor ve sık sık wc ye kalkıyorum. Karnımın üst bölgesi acıyor. Karnım iyice sertleşiyor. 35+4 um. Kendi isteğim ile sezeryan istiyorum ama normal yapicam diye çok korkuyorum. Çok değişik duygular içindeyim. Heryerim ödem ve artık penguen gibi yürümeye başladım. Ama bunlar acı tatli seyler. Rabbim isteyen her kuluna yaşatsın 🤲Sizler nasılsınız? Benim gibi olanınız var ise sarılalım 😁🐣
Zeynep616161 rmeysaa12 35+5 den selam💕karnım henüz aşağı inmedi, yattigimda yatağa dayanan tarafında acayip hareket ediyor bebişim, normal dogum yapmayı çok ama çok istiyorum hayırlısı ile, tam 30 günümüz kaldı uygulamaya göre
atlasinannesii rmeysaa12 wc ye çıkma olayı sıklaştı ama göbeğim hala yukarıda bakalım ne zaman gelecek ben her an gelecekmiş gibi hissediyorum ama olsun
Hamilebirisi_ Ben de 35+6′yım sık sık wcye çıkıyorum artık iyice ağırlaştım yürümekte zorlanıyorum ve pelvik ağrım çok fazla oluyor. Ne zaman gelecek diye sabırsızlanıyorum artık 🙈
Rabis01 Bende 35+6 gobegim asaga biraz indi üst tarafta bosluk olustu yirtiklarim da artti bacak ve kalcaya dogru kirmizi kirmizi oldular bu hafta oglum fazla hareketli masallah ayaklarim şişiyor ve alt kısmi cok agriyor ayakta fazla durunca onun disinda bi agrim yok aksine üstume enerji geldi bugun kapi cam pencere ne varsa sildim rahat geciyor Allaha cok sükur sadece sabahlari uyanmak istemiyorum 12 yi geciyor yataktan cikmam