Dilekkkk Selam bayanlar giden varmı Didem hanım varmış çok önerdiler Doğum ücretleri nedir bilen varmı ?
Nefesimm Dilekkkk esikin kuzeni martta ayşe hanım da yaptı zaten hastane de tanıdıklarım var onlarda iki dr onerdi ayşe didem ebeleri taatliydi hastane hijyeniktii 1.200 civarlariydi doğum
KezbanAlk Geçen sene orada erken Doğum yaptım doktor hatası yüzünden önünden bile geçmiyorum.küvez yok bence çok ıyı araştırmalısınız tecrübelerle sabit.
KezbanAlk Yeliz adı. ordamı çalışıyor bilmiyorum Hale’n. Ama bizim hayatımızın dönüm noktası oldu diyebilirim o yüzden doktor seçmek çok önemli naçizane fikrim👍
Dilekkkk KezbanAlk ya şuan umut a gidiyorum memnunumda ama Didem hanım ı çok duydum aklımda kalmadı değil birazdaha araştırayım
KezbanAlk Dilekkkk benim bebeği doğunca oraya sevk ettiler umuta. Yoğun bakım doktoru tanıyabileceğim en ıyı çocuk doktoruydu allah ondan razı olsun. En azından hastanede yogunbakım ünitesi var bence başlı başına bı artı.