Zeynepnurr Kızlar hamileliğinizde gaz sancınız oldu mu olduysa ne zaman başladı ne zaman bitti bende aşırı olmaya başladı karnımı davul gibi yapıyor 😄
Gulmom Zeynepnurr benim 18. Hafta suan ölüyorum. Okadar dikkat etememe ragmen 1 bardak süt icim ya da bakliyat yiyım yandım 😬
Seryy Zeynepnurr bende 4 5 haftalık tan beri var karnım lok lok lok oluyor ağrı giriyor ay fenalardayım valla 9haftalık şuan
Burcu_NFUE Zeynepnurr kefir iç kuzum altınkılıç markası sade kefir A101 de oluyor eminim çok faydasını göreceksin ☺️☺️
Gulmom Zeynepnurr benim o zamnda oluyodu evet . Hatta hamile kalmadan da Boyle bir sorun vardı zaten hic duzelmedi napsam insallah gecer diye bekliyorm sabırla
Serpil-3 Zeynepnurr yok canım şimdi 38. Haftadayım ama ilk ¾ ay öldüm resmen kabızlıktan da oluyor drum bana ilaç verdi ondan sonra rahatladım birde eğer gaz geldiğini hissedersem plates topunun üstüne yatıyordum çok rahatlatıyordu
Zeynepnurr Serpil-3 Serpil-3 işte aksine ben kabız değilim normalim wcye çıkıyorum da ama sanki bitmeyen gaz var karnımda biri hava basıyor sürekli 🤣
Burcu_NFUE Zeynepnurr sabah aç karnına ara öğünlerde akşam yatarken iç müthiş faydası var ☺️ Hemen yarın dene derim 👋🏻 Dua edeceksin bana o derece 😂❤️
Elfcm Zeynepnurr altinkilic alın mutlaka bende bimden aliyorum ve çok gaz sorunu yaşadım 17+4um anca kendime geldim. Pınar içim falan almıştı eşim bir süre kefirden soğudum malesef herkesin damak tadi farklidir o da ayrı. Kefir sadece gaz için değil sizin içinde çok sağlıklı bir takviye olacak ara öğün de muz ceviz ve kefir tüketiyorum hâlâ😊
Serpil-3 Zeynepnurr o zaman yediklerine dikkat et gaz yapan şeyler yeme meyve ve kuruyemiş çok yapar süt hele inanılmaz derecede yapar turşu falan bi takip et bakalım ne yeyince oluyor
Alaz34 Çok fazla soğuk su içmemeye çalışın,su tüketiminize dikkat edin ve süt ürünü olarak gerçekten laktozsuz ürünler tercih edince pek sorun kalmıyor, en azından kendimde farkettiğim şeyler bunlar oldu. Ee tabi bir de yürümek var ☺️
Zeynepnurr Alaz34 aslında havalar ısındığından beri buz gibi sular içmeye başladım Burcu_NFUE tamam denicem canım 😍😍
aysenureft05 Zeynepnurr ay bende yalnızım diyorum değilmişim daha çok başındayım 7+4 haftalık şimdiden başladı o kadar zorluyor ki beni anlatamam bazen tutamıyorum uyurken kaçırıyorum sese uyanıyorum eşimdende çok utanıyorum Allah yardımcımız olsun 🤭
Gulmom aysenureft05 hahahh beni anlatmıssınız ya eşim benden sogumadıysa kimse sogumamalı esinden diyorum 😂😬