Mineztrk Sevgili anneler bn 2 gün önce test yaptım ve pozitif çıktı fakat daha doktora gidebilme imkanı bulamadım bugün peçeteyle sildiğimde kahverengi lekeler vardı normalmi yoksa endişe etmeliyim sizce teşekkürler
GamzeBerk Mineztrk doktora gidin öncelikle .. Benim 2. Gebeliğim ve bu hamileliğin ilk 3 ayı neredeyse hep yatarak geçti bu akıntılar yüzüne.. Uzanmayınn ağır kaldırmayın ve yatarken otururken ayaklarınızın altına birşey koyun ki yüksekte kalsın.