Saat sabah 10 buçukta regl ağrılarım başladı 13.00 da nişanım geldi bu saate kadar regl SANCIM devam ediyor çok nadir ağrı giriyor. Doktorum şehir dışındaymış pzts sabah gelecekmiş ağrı artarsa hastaneye git artmazsa sabahı bekle dedi evde bekliyorum. Ne zaman doğum olur akıntı şeklinde nişan gelmeye devam ediyor 39+2 hafta