Esraoden Kızlar doğumuma sayılı günler var buzluğa bişeyler koymak istiyorum bana yardımcı olurmusunuz neler koyulabilir?
Mavi34 Esraoden Bende 6 aylık.olunca bebeğe yedireceginiz ve o mevsimde bulunamayan meyvelerden koyun buzluğa. Kendinize de sofra böreği fasulye olabilir
Eylulunannesi-2 Esraoden 2 kaç farklı pogaca 2 farklı börek falan yaptım. Nohut fasulye hasladm koydum paketlerle. 2 çeşit kurabiye var. Misket köfteler var braz şimdlk bu kadar annem gelncede braz sarma yapacgz.
meraklianne1 Esraoden poğaça sigara böreği kurabiye koyabilirsin sarma koyanda var ama ben sevemedim çıkarınca sanki kum yiyomuş gibi oluyo o yüzden koymadım ben açıkcası
Beyzan Esraoden ben börek pişirip koydum Mozaik pasta yapıp koydum Yaptığım yemekleri biraz fazla yapıp atıyorum buzluğa Nohutve buğday haşlayıp koydum çorbalar için Aynı şekilde tum tavuk alıp parçaladım porsiyonluk yaptım hemen çıkarıp yemek yapmasi kolay olsun diye. Bir de kurabiye hamuru atacağım buzluğa pişirmeden. Amaç misafir ağırlamak değil de bize pratiktik olsun
Karanfill Taze fasülye, patlıcan, bezelye, barbunya, bamya, köfte, börek, sarma, dolma, içli köfte, nohut fasulye haşlaması, sigara böreği, yemeklerin içine koymak içinde sebze doğrayıp koyabilirsiniz
Esraoden Karanfill Teşekkür ederim ama hamur işi olarak poğaça kek diyen var ama hiç denemedim olurmu bilemedim yani
bebegim42_ Esraoden kek olmaz bildiğim kadarıyla ama ben poğaça yapıyorum sonra p soğuyor hemen buzluğa atıyorum daha sonra acil durumda çıkarıp buzun erimesini bekliyorum en son da ısıtıyorum güzel oluyor
Merveyzc1661 Esraoden kek buzluktan cikinca daha lezzetli oluyor canim ben hep koyuyorum milfoyle kuruvasan sarip koyuyorum borek mantar kurabiye tuzlu kurabiye biskuvili pasta felanda koyuyoruz cok iyi oluyor
Snmom Kurabiye ve poğaça koyabilirsiniz keki bende denemedim ama kurabiye ve pogacayi bir gece önceden çıkarıp yemeye yakın biraz fırında isitirsaniz ilk yaptığınız gibi oluyor. Misafirler içn çok iyi olur
Merveyzc1661 Mavi34 ay bu cok hosuma gitti hic aklima bu fikir gelmemisti gercekten 🙊 bende yiyebilecegi meyveleri arastirip atiyim difrize harikasin 💙💙💙💙
meraklianne1 Esraoden hıhı evet pişirip koyuyorum ben sigara böreğini çiğ koyuyosun onu pişireceğin zaman çıkarıp direk pişiriyosun bişey olmuyo