Hayle bende geçen hafta 27 de 2-3 gün yok denecek kadar az hissettim normalde kıpır kıpırdı bir anda kesildi sanki ama yinede arada minik minik hissedince doktora gitmedim. Cumarteside kontrolüm vardı herşey yolundaydı büyük ihtimalle kendimizi yorduğumuzda veya biraz üzüldüğümüzde onlarda etkileniyor ve hareket etmiyorlar.