Gamzenur37- Arkadaşlar 24. Hafta idari izin hakkımız 24. Haftayı doldurunca mi başlıyo yoksa başında mi ve dilekçe falan mi veriyoruz düşük tehlikesi var o yüzden evde raporluyum insan kaynaklarına da gidemedim bilen varsa yazabilir mii?
42iekti Gamzenur37- canım 24. Haftam basladıgında aldım ama calısmak ıstersende ıstedıgın haftada da ayrılabılırsın
Minnosbebek Gamzenur37- 24+0da başlatıyorsun ama bende amniyosentez olmuş raporluydum 25 de 24+0 olarak rapor götürdüm
Gamzenur37- Minnosbebek 24 haftalık olduğuna dair bi rapor mu götürdun nasil idari izne ayrıldın sonrasında
42iekti Gamzenur37- doktorundan 24 haftalık olduguna daır rapor alıyorsun onu kurumuna verıp dılekce yazdırıyorlar orda senı yonlndırıyorlar zaten
Gamzenur37- 42iekti ya çok teşekkür ederim bu saatte cevap verip ilgilendiğin için Allah razı olsun canım benim 🤗
Gamzenur37- 42iekti bir soru daha sorsam sana rahatsız ermeyeceksem hem yeni hemşire hem ilk hamileligim:( doğum sonrası doğum izni nasil oluyor acaba
42iekti Gamzenur37- canım 32. Haftada covıd ıdarı ıznın bıtıyor ıstersen calısabılır raporu alıp o dort haftayı dogumdan sonra kullanbılırsın ama sende benım gıbı rısklıymıssın ben calısamaz raporu aldım ve 32.haftada kuruma verdım dogum ıznıne ayrılmıs oldum dogumdan sonra 8 hafta dogum ıznın var