Melisaalagoz Kızlar hastaneden çıktıktan sonra bebek ne zaman yıkanmalı kaç günde bir yıkanmalı temmuz Ağustos bebekleri mesela bide biz de hemen eve gelip yıkanabilir miyiz acaba
[silindi] Melisaalagoz bebeğinizin göbeği düşene kadar yıkamak önerilmiyor. Düştükten sonra yıkayabilirsiniz. Normal doğumda ertesi gün eve geldikten sonra duş alabilirsiniz. Sezeryanı bilmiyorum maalesef.
babyackgz Melisaalagoz göbek bağı düşmeden yıkamayı önermiyorlar genelde enfeksiyon riski oluşuyor iyice kurulanmadığı zaman o yüzden göbek bağı düştüğü zaman yıkamanız daha uygun olur her gün yıkayanda var benim kış bebeğiydi haftada 2 gün yıkıyordum sizin yaz bebeği olduğu için 3-4 kere hatta daha fazla yıkıyabilirsiniz
Serpil-3 Melisaalagoz valla ben iki sezaryen doğum yaptım ikisinde de eve gelince kendim de duş aldım bebeğide yıkadık ama o zamanlar hastanede iki gün kalıyorduk şimdi bir günde çıkarıyorlar belki bir gün daha durup öyle duş alırım tabi sorarım doktora ona göre
sedardahuseyin Melisaalagoz BN 3 ay önce doğum yaptım oğlum 3 gün sonra yıkadım hava biraz soguktu BN hemn hastaneden çıktım eve adım atmaz duşa girdim sezeryan oldum bu arada bebeklerin göbeği düşene kadar diyorlar ama doktorum göbeğini güzel kurutursanız sorun olmaz dedi bizde öyle yaptık
GLshkrasln sedardahuseyin sezeryandan sonra nasıl hemen yikandiniz siz dikişlere bı zararı olmaz mı ya,caniniz acımadı mi
nikoland Benimde iki sene önce Ağustosta oğlum doğdu getirip hemen yıkadık 40 gün yıkadık çok güzel büyüdü tertemiz oldu yine öyle yaparım
Melisaalagoz nikoland göbek bağı nı kuru tutmak için neyle sildiniz banyodan sonra acaba muslin bezlemi daha kolay olur ilk anneliğim acemiyim biraz
sedardahuseyin Melisaalagoz olur canım Müslünle olur bnde ilk anneliğim zamanla yaşaya yaşaya öğreneceksin
sedardahuseyin GLshkrasln valla canımmhiç acımadı çok şükür eşim banyoya koydu bi su döktüm bi şampuan mis sonra eşim çıkardı banyodan edilmediğim müddetçe bişey olmadı doktorum hemn yıkana bilirsin dedi